MURATS44 Özel Üye 13 Ağustos 2014 #2 Resimler bir sayfaya böyle güzel yakışırmıydı ? Çiçek bahçesi gibi olmuş. Eline sağlık kardeş. Çok güzel desenler.
Resimler bir sayfaya böyle güzel yakışırmıydı ? Çiçek bahçesi gibi olmuş. Eline sağlık kardeş. Çok güzel desenler.
VuSLaT Özel Üye 14 Ağustos 2014 #3 Emeklerine sağlık mustafa bu ne güzelliktir canlı canlı renkler,insan bunları prselen objelerin üzerine çizesi geliyor,bende süper çizerim heeeeeeeeee
Emeklerine sağlık mustafa bu ne güzelliktir canlı canlı renkler,insan bunları prselen objelerin üzerine çizesi geliyor,bende süper çizerim heeeeeeeeee
TaHKaR Aktif Üyemiz Süper Moderatör 14 Ağustos 2014 #4 Çok güzel bir paylaşım eline sağlık Mustafam..