osmanlı tatlısı güllaç.....

VuSLaT

Özel Üye
.



Ramazan sofralarının en saygı gören tatlısı tabii güllaçtı. Günümüzde güllacı seven pişirmesini bilen kimse kaldı mı bilemiyorum.msm


Ama yemek ve tatlı seçiminin ustası olanlar yine de keşküle dayanamıyorlar. Süt tatlılarından en duyarlılarından biri olan keşkül Ankara’nın son Osmanlılarından olan rahmetli Vehbi Koç ile babamın en sevdiği tatlısıydı. Bütün bunlar unutulup gidiyor. Ne yazık ki sofralarımızın şimdi yabancı sofralara dönüştü. En azından Konya’nın “etli ekmeği” İtalya’nın pizzası oldu sanki.:asabi:asabi:asabi
 
keskul.webp


buda keşküllllllll.....:):):):)
 
yok olmaya yüz tutumuş, yılın belli zamanlarında akla gelen daha doğrusu , yılın belli zamanlarında ön plana çıkarılan iki mükemmel tatlı. Türk ve osmanlı mutfağının mükemmel iki örneği. Hele ilk resim,,,,,,,,,,,,, insan bakmaya doyamıyor.Eline sağlık adminim. Şu an ulaşamasakta görsel bir ziyafet. Teşekkür ederimmmmmmmmmmmmm.
 

Saat

Forum Görünümü

Konular
55.416
Mesajlar
136.127
Toplam kullanıcı
6.098
Son üye
oxenon.com
Geri
Üst