hüzün çiçegi Aktif Üyemiz 16 Şubat 2010 #84 ]Allâhumme eğınniy alâ zikrike ve şükrike ve hüsni ibâdetik.
MURATS44 Özel Üye 25 Mayıs 2010 #89 :gül:gül]Allâhumme eğınniy alâ zikrike ve şükrike ve hüsni ibâdetik.:gül:gül