Muhteşem Fırtına (36 Fotoğraf)

Bence muhteşem alabora demeleri gerek,,,,,,9hjyaaaaaa bunun nesi muhteşemmiş,,,,9hj9hj
bakarken bile insan korku yaşıyor.....1323jk
 
Gemi batmadıktan sonra bir kaç dakikalığına orda olup , o korkuyu yaşamak isterdim. Bakarken insana korku veriyor. Korkutucu olsa da güzel resimler.eline sağlık.
©Murat's44
 
Gemi batmadıktan sonra bir kaç dakikalığına orda olup , o korkuyu yaşamak isterdim. Bakarken insana korku veriyor. Korkutucu olsa da güzel resimler.eline sağlık.
©Murat's44

Tamam seni bir gemi ile batırmak gerek bak nasılmış korku haaahaaahaaa

İMdattttttttttttttt beni kurtarın dersen haaa noldu murat az daha korku yaşa diycem haaa
 
:D Bu resimler 7-8 yıl öncesine ait "derin karanlık" filmine ait. Film sahneleri de gerçek denizde çekilmediğine göre, asıl çekim mekanındayken gemi batarsa yüzerek havuzdan çıkarım :F Korkuyu havuzda yaşamak daha kolay. Ayrıcana boğulma tehlikesi atlatan biri olarak bu resimlerden bende tıystım.
 

Saat

Forum Görünümü

Konular
55.417
Mesajlar
136.128
Toplam kullanıcı
6.098
Son üye
oxenon.com
Geri
Üst