Hüzünlü bakışlar....

VuSLaT

Özel Üye
.
En çok seni özledim ben.
Karşı komşunun sokağa çıkacağı zamanı beklemeni.
Her teyzeyi annen gibi sevmeni.
Sanki ayıpmış gibi kimselere söylememeni.
Ve o bisikleti ilk gördüğünde koşuşunu.
Yağmurlu bir günde annenin elinden yediğin ekmeği.
Islanan sokaklara bakıp duygulanmanı.
Ve seni çok özledim
ama çok özledim
çocukluğum seniiiiiiiii....:)

 
Özlemler yürekten oldumu? İnsanın ta yüreğinin ortasından bir sızı yükselir. Özlemler yüreği kavurur. Bütün o güzelliklerden sonra kokuşmuş bir ortama düşünce evet düşünce yüeğinin ortasından çıkan acıyı hissedersin bütün vucudunda.

Elinize sağlık ALLAH razı olsun.
 

Saat

Forum Görünümü

Konular
55.416
Mesajlar
136.127
Toplam kullanıcı
6.098
Son üye
oxenon.com
Geri
Üst