Esnemeden Çıkana Helal olsun:)

Ayyüzlüm

Yeni Üyemiz
Esnemeden Çıkana Helal olsun:)




Baştan söyleyelim Acaba ben de esnesem mi Ki diye soracaksınız Kendinize .Bu Yazıyı okuyanlarda esneme isteği %90 . Ben de Bu yazıyı başka bir blogda okurken esnmeyi ihmal etmedim. Bu deneyi yapmamızdaki amaç sizleri esnetmek değil,esneyip esnemediğinizi öğrenmektir.

İnsan Neden Esner ?

Okuduğumuz makaleye göre esneyen bir kişi görmek, esneme ile ilgili bir söz duymak veya okumak, insanın bilinç altında esneme ile ilgili hisler uyandırır ve esnemenize yol açar. Umarım esnemişsinizdir=). Bu deneyin sonucunu öğrenebilmemiz için lütfen alt taraftaki yorum formunda olup bitenleri yazın.


.
.
.
.
.
.
.
.
http://i9.tinypic.com/4t53i39.jpg
.
..
.
.
 

Saat

Forum Görünümü

Konular
55.416
Mesajlar
136.127
Toplam kullanıcı
6.098
Son üye
oxenon.com
Geri
Üst