Yârin gözleriyle vurulup...
.
..........
.Yitik bir aşkta uyuyakalmış,.
.Kırıp kırıp büyüttüğün yüreğim..
.Meğer aşkı yazıp yazıp satırlara sıkıştırmışım..
.Öyle durulup durulup..
.Oysa ölmek ve düşmek ne güzeldi,.
..........
......Yârin gözleriyle vurulup... ...